FANDOM

Nazmi Kaan Şenel

İşi:

Datrukistan Padişahları

Doğum Yılı:

1999

Ölüm Yılı:

-

Din:

İslam

Milliyet:

Türk

Göz Rengi:

Yeşil

Saç Rengi:

Kahverengi

Para Ödülü:

1400 Dolar

Hayatı Edit

Nazmi, 1999 Yılında Bursa'nın Karacabey ilçesinde Doğar.2002 Yılında Sivas'ın Ulaş İlçesine Taşınır. 2005 Yılında ise Eskişehir'in Mahmudiye Şehrine taşınır. 2005 Yılında Mahmudiye Vilayetinde Tarım İşletmesi Olan Bir Müdürlüğe Taşınırlar. Bu Bölgede Barış Yargıç İsimli Bir Çocuk ile tanışır. Nazmi, Barış ile Yakın Dost olurlar.

Burak İle Tanışması Edit

Nazmi, 2005 Yılının 2. Yarısında Atatürk İlköğretim Okulu 2.Sınıf'a Geçer. Burada Kimseyi tanımayan Nazmi, Barış'ın Yanına oturması ile tanışırlar. İlk Başlarda Çekinik Davranan Nazmi, Barış'ın Etrafında Dolanmaya Devam Eder. En Sonunda Yerlerinin Değişmesi ile Mesut Hoca Tarafından Burak Çoban'ın yanına oturtulur. Burak Çoban la en son tanışırlar ve Nazmi, Aynı Zamanda Burak Çoban'ın en yakın arkadaşı olan Emrah Güllü ile de tanışır. Burak ile yakın dost olan Nazmi, Parmak Adam adlı Oyunu İcat ederler. Bu Oyunu Kimin Önce Bulduğu Kimse Tarafından Bilinmemektedir.

Mesut Hoca'nın Laneti Edit

Mesut Hoca, Burak Çoban ile Nazmi'nin Parmak Adam adlı Oyunla Uğraşmaları Mesut Hoca'nın Dikkatini Çeker. Mesut Hoca, Derslerine Engel Olduğu Gerekçesi ile Parmak Adam Oyununu Yasaklar. Mesut Hoca Kesin Bir Çözüm Yolu Bulduğunu Söylesede, Başarılı Olamaz.